Tasarım olarak bu tarz 3D bir modelleme benim şahsen hoşuma gitti fakat dediğim gibi kullanım olarak nasıl olur orası biraz sıkıntılı.İlerleyen süreçte her şey netleşecektir.

Tasarım olarak bu tarz 3D bir modelleme benim şahsen hoşuma gitti fakat dediğim gibi kullanım olarak nasıl olur orası biraz sıkıntılı.İlerleyen süreçte her şey netleşecektir.
